Visapalvelukysely
Seuraava kysely on suunnattu yrityksille, jotka ovat tilanneet tietovisan joko yksityiseltä henkilöltä tai yritykseltä. Kyselyn tarkoituksena on kartoittaa, mitkä asiat yrityksille on tärkeää visoissa, minkä uskovat olevan vetotekijöitä ja millaista palvelua kaivataan.
Lihavoidut kohdat ovat pakollisia.
Kotikaupunki
Yrityksen nimi (ei pakollinen))
Yhteystiedot (mahdollista yhteydenottoa varten)
Kuinka pitkään yrityksenne on järjestänyt tietovisoja?Ei ole järjestänyt, mutta harkinnutAlle vuoden1-3 vuotta4-10 vuottaYli kymmenen vuotta
Mistä olette palvelun yleensä tilanneet?Oma henkilökunta tai omistaja on tehnyt kysymykset eli emme ole tilanneetPaikalliselta tutultaPaikalliselta tai alueelliselta visatuotantoyritykseltäValtakunnalliselta tuottajalta, kuten Royal Events Oy:ltäEmme ole tilanneet, harkitsemmeJos haluatte yksilöidä käyttämänne palvelut, voitte listata niitä tähän...
Miten olette päätyneet valitsemaan juuri käyttämänne palvelut? (Valitse niin monta kuin on tarpeen, jotta kaikki valintapäätökseen vaikuttaneet kohdat tulevat merkittyä)En tiedäEmme ole valinneet, koska meillä ei ole käytössä visapalveluitaEmme ole valinneet, olemme vain alkaneet tehdä tai tuttava on ehdottanut, että hän voisi alkaa pitää visojaPalvelu on myyty puhelimessaPalvelu on myyty sähköpostitse tai sosiaalisen median kauttaPalvelusta on tullut esite ja/tai esittely postissaOlemme saaneet kuulla asiakkaalta suosituksenOlemme itse päätyneet kyseiseen visaan ja päättäneet kokeiltuamme sitä itse ottaa senEsittely paikan päällä tai videopuhelun välitykselläSaimme kuulla visoja tekevästä henkilöstä tai yrityksestä ja otimme itse yhteyttäOtimme itse selvää tietovisasta ja palveluntarjoajastaSaimme ilmaisen koejakson ja teimme sen jälkeen valinnanSaimme maksullisen koejakson ja teimme sen jälkeen valinnanUnohtuiko jokin tärkeä valintaperuste listasta, jos niin mikä? Vastaus alleMuu valintaperuste...
Miten visat ovat palvelleet yritystänne?Lisänneet myyntiä huomattavasti hiljaisina päivinäLisänneet myyntiä hieman hiljaisina päivinäPäädymme aika usein +/- nolla tulokseenVisat ottavat enemmän kuin antavatMiten paljon yrityksenne on valmis maksamaan tai on maksanut tietovisoista? (per visa) Ei mitäänParikymppiä40-50 euroa50-70 euroa80-100 euroa100-120 euroa120-150 euroaYli 150 euroa
Miten paljon olette maksaneet tai valmiita maksamaan juontajasta? (per visa) Ei mitään, juontaja on omasta takaaJuontaja on omaa henkilökuntaa ja palkkio huomioidaan palkassaJuontaja on tuttu ja "olutpalkalla"Parikymppiä ulkopuoliselle juontajalla40-60 euroa ulkopuoliselle juontajalle70-100 euroa ulkopuoliselle juontajalleYli 100 euroa ulkopuoliselle juontajalle Tarvitsetteko visallenne erillisen, ulkoa ostetun juontajan? KylläEiEhkä Mitkä ovat teidän kannaltanne hyvän juontajan ominaisuudet?Mitkä seuraavista asioista mielestänne tuovat teille visailijoita ja uusia asiakkaita? (Valitkaa kolme tärkeintä tekijää)Hyvä juontajaHyvä ja monipuolinen tietovisaHyvät palkinnot (niistä kysymys tuonnempana)Mahdollisuus tarjota visailijoille reitti valtakunnalliseen finaaliinUlkopuolisen tuottajan tarjoama "iso palkinto"Entuudestaan tuttu palveluHelppo visa järjestää teknisestiHalpa tai kohtuullinen hintaHelposti saatavilla olevat tukipalvelut visan tuottajalta (helppo yhteydenotto ja -pito)Jokin muu, mikä (vastauslaatikko alapuolella)Jokin muu, mikä...Kuinka paljon visoissanne yleensä käy väkeä? Pari joukkueitta / 10-20 ihmistäEnemmän kuin viisi joukkuetta / 20-30 ihmistäKymmenkunta joukkuetta / 30-60 ihmistäViitisentoista joukkuetta / 60-90 ihmistäParisenkymmentä joukkuetta / 90-120 ihmistäYli kaksikymmentä joukkuetta / Yli 120 ihmistä Kuinka tärkeänä pidätte, että visapalvelun tarjoaja on visailijoille tuttu? Erittäin tärkeänäMelko tärkeänäEn tiedäEi kovin tärkeänäEi lainkaan tärkeänä Miten yleensä mainostatte visojanne? (Valitse mielestänne keskeisimmät mainostustavat)Saamme tuottajalta kokonaisvaltaisen palvelupaketin, joten meidän ei tarvitse murehtia tiedotuksestaJulisteet ja mainosmonitori yrityksen tiloissaSosiaalinen media (mm. Facebook / Instagram)Yrityksemme omilla kotisivuillaTuotamme omaa mainosmateriaalia, jonka asetamme yrityksen tiloissa näkyviin paikkoihinAnnamme visailijoiden viedä viestiä eteenpäin visoistammeUnohtuiko jokin vaihtoehto listasta, mikä? Vastaus alleMuu mainostustapa...
Mitä vaaditte tai haluatte visantuottajalta oman tiedotuksenne tueksi?JulisteitaMainosmonitoreille tiedotteetRanking-ylläpito tuottajan kotisivuillaRanking-ylläpito tilaajan tiloissaMainoskyniä visailijoiden käyttöönFlaijereitaVastauspaperitVastauspaperit ynnä muut visailuun tarvittavat itselle tulostettavaksi oman tarpeen mukaanVielä muuta, mitä? Vastaus alle
Kuinka paljon maksatte tai olette valmiita maksamaan tuottajan tuottamista tiedotuspalveluista?Tiedotuksen tueksi tarvitsemme myös...
Kuinka tärkeänä visailijoiden houkuttelukeinona pidätte palkintoja? Erittäin tärkeänäHyvin tärkeänäMelko tärkeänäEi kovinkaan tärkeänäEi lainkaan tärkeänä
Millaisia palkintoja olette jakaneet visailijoiden houkuttelemiseksi`?
Miten te arvioitte hyvän ja toimivan visailupalvelun? (Valitse mielestänne kolme tärkeintä)Se vetää asiakkaitaSe tuottaa laadukkaita ja monipuolisia visojaSen kautta saamme tilattua juontajanSe antaa käyttöömme erilaisia mainostusmateriaaleja, kuten julisteita ja flaijereitaSe tuottaa meille vastauspaperit (ettei meidän itse tarvitse niitä tulostaa)Kaikki tukipalvelut ovat helposti saatavilla (voimme itse tulostaa vastauspaperit ja olla helposti tuottajaan yhteydessä)Visailu on helppo järjestää (teknisesti helppo ladata ja hallita)Saamme visailuesityksiin omia mainoksiammeYhteystietomme ovat tuottajan kotisivuilla ja visoista kiinnostuneiden nähtävilläTuottaja tuottaa myös SM-visoja visailijoiden houkuttimeksiTuottaja ylläpitää ranking-tilastoa visailijoitamme palvellakseenUnohtuiko listalta jokin tärkeä asia, mikä (vastaus alapuolelle)Muu tärkeä asia...Keräättekö te palautetta visailijoiltanne?Emme. Riittää, että heitä on paikalla.Emme. Arvioimme itse palvelun laadun esimerkiksi palveluntarjoamien tukipalveluiden ja/tai sen pohjalta, millä tavalla palveluntarjoaja hoitaa mahdolliset esiin nousevat ongelmatilanteetKyllä.
Meitä kiinnostaa, mikä vetää asiakkaita paikalle tarjoamiimme visoihinKyllä. Toivomme, että visailijamme osaavat ehdottaa meille omasta mielestään parasta visaa tarjoavaa henkilöä tai yritystäUnohtuiko jokin vaihtoehto, muu mikä? Vastaus alleMuu vaihtoehto...
Huomioitteko visoissanne jollain tavalla aktiiviset kävijät, jotka eivät kuitenkaan menesty? Jos, niin millä tavalla?Oletteko kilpailuttaneet visapalveluitanne, jos ette, miksi ette?
Mitkä tekijät saisivat yrityksenne harkitsemaan toista palveluntarjoajaa, vaikka tilaamanne palvelu tuntuu vetävän paikan kivasti täyteen?
Unohtuiko joku kysymys tai jäikö joku tärkeä huomio tekemättä? Sana on nyt vapaa.
Haluaisiko yrityksesi olla mukana Yleisneron finaalikiertueessa: yksi 45 kysymyksen visa, johon osallistuu eri tahot eri kaupungeissa?KylläEiRiippuu hinnasta (60 euroa + 24% alv.)Riippuu ajankohdasta (jokin lauantai touko-kesäkuussa)Riippuu palkinnosta (tavalliset tai tilaajan itse valitsemat palkinnot parhaalle tai parhaille)